Writy.
  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • بانک
  • بیمه
  • انرژی
  • فناوری
  • فرهنگی
  • هنری
  • ورزشی
  • سایر
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
Writy.
  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • بانک
  • بیمه
  • انرژی
  • فناوری
  • فرهنگی
  • هنری
  • ورزشی
  • سایر
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
Writy.
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
جشنواره گواهینامه‌های ایزو در بیمه کوثر

جشنواره گواهینامه‌های ایزو در بیمه کوثر

هنرسان توسط هنرسان
5 بهمن 1402
در سایر اخبار ویژه
0
Share on FacebookShare on Twitter

رعایت استاندارد‌های جهانی بدون ناهمخوانی، جشنواره گواهینامه‌های ایزو را در بیمه کوثر رقم زد.

به گزارش هنرسان به نقل از پول نیوز، انجام یک کار یا تولید، کیفیت‌های متفاوتی دارد که باعث می‌شود مردم برای خرید کالای تولیدی یا استفاده از آن خدمت ترغیب شوند. اما برای آنکه مردم به آن میزان از باور برسند که یک کالا یا خدمت از کیفیت لازم برخوردار است، باید مرجعی آن کالا و خدمت را تایید کند، زیرا تعریف و تبلیغ هرگز نمی‌تواند مبنایی برای درستی آن کالا یا خدمت باشد. به همین دلیل نهاد‌ها یا تشکل‌هایی تعریف شده اند که پس از بررسی عملکرد تولیدکنندگان و ارایه دهندگان خدمات، آن کارخانه، شرکت یا بنگاه اقتصادی را رتبه بندی می‌کنند.

شاید علاقه مند باشید

پایه گذار و بنیانگذار تشریفات و گارد بانک ها در کشور

پایه گذار و بنیانگذار تشریفات و گارد بانک ها در کشور

10 بهمن 1403
سفر تیم ملی فوتبال پیشکسوتان ایران به ویتنام

سفر تیم ملی فوتبال پیشکسوتان ایران به ویتنام

14 شهریور 1403

سازمان تایید کننده

نهاد‌ها یا تشکل‌هایی که مبنای رتبه بندی قرار می‌گیرند، سابقه دیرینه دارند و پس از آنکه بار‌ها مورد تایید قرار گرفته، به برندی تبدیل شده اند که مبنای باور و انتخاب قرار می‌گیرد. یکی از این نهادها، ایزو است. ایزو (ISO) مخفف سه کلمه International Organization for Standard به مفهوم سازمان بین المللی استاندارسازی است که متشکل از نمایندگان استاندارد ملی دیگر کشور‌های عضو و کمیته فنی است. ایزو، سازمانی غیر دولتی است که در سطح وسیع به وضع استاندارد‌های کلی و جزیی برای هماهنگ کردن استاندارد‌های متفاوت جهانی می‌پردازد؛ لذا گواهینامه ISO مشخص یا به نوعی تایید می‌کند شرکت متقاضی دارنده گواهینامه الزامات استاندارد جهانی را رعایت کرده و موفق به اخذ گواهینامه ایزو شده است.

مفهوم گواهینامه ایزو

برای آنکه به ارزش ایزو پی ببریم، باید بدانیم گرفتن ایزو چه شرایطی دارد. گواهینامه ایزو بیان کننده پیاده سازی یا استانداردسازی سیستم سازمانی دارنده گواهینامه ایزو است. گواهینامه ایزو از سوی نهاد صادر کننده گواهینامه ایزو، بنام CB صادر می‌شود. مرجع صادر کننده گواهینامه ایزو بیشماری فعالیت می‌کنند که تمامی آن‌ها گواهینامه ایزو معتبر صادر نمی‌کنند. گواهینامه ایزو معتبر از سوی CB بین المللی مورد تایید انجمن اعتبار دهنده IAF صادر می‌شود.

اهمیت گواهینامه ایزو

گواهینامه ایزو اهمیت بسیار زیادی برای سازمان‌ها یا شرکت‌های درخواست کننده دارد. گواهینامه ایزو تعیین می‌کند که شرکت متقاضی توانسته حداقل استاندارد‌ها را رعایت کند و این تاییده برای شرکت‌های پیمانکاری از جمله بیمه‌ها اهمیت دارد، زیرا برای ورود به مناقصه، باید گواهینامه ایزو ارایه دهند.

دریافت ایزو به شرط توانمندی

شرایط دریافت ایزو نشان می‌دهد که یک مجموعه باید از توانمندی لازم برخوردار باشد تا بتواند نظر مساعد سازمان بین المللی استانداردسازی را تامین کند. شرکت‌های بیمه نیز در این بسته تعریف می‌شوند. هر شرکت بیمه‌ای که بتواند خدمات بیمه‌ای مناسبی ارایه و مطابق استاندارد‌های روز جهانی فعالیت کند، می‌تواند نشان ایزو دریافت کند. بنابر این هرچقدر یک بیمه از تنوع ارایه خدمات متفاوتی برخوردار باشد، به همان نسبت تنوع‌های بسیاری دریافت می‌کند.

تجمیع ایزو‌ها در کوثر

در زمینه بیمه نیز ایزو‌های متفاوتی وجود دارد که هر کدام به یک خدمت داده می‌شود. برای اثبات این ادعا کافی است به اعلام نظر مدیر سیستم و نوآوری شرکت بیمه کوثر توجه کنیم. زهرا جافری با اعلام اینکه ایزو از شرکت IMQ ایتالیا دریافت شده گفت: این شرکت پس از بررسی وضعیت و عملکرد بیمه کوثر، گواهی‌نامه استاندارد‌های سیستم مدیریت کیفیت ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵، سیستم رسیدگی به شکایات مشتریان ISO۱۰۰۰۲:۲۰۱۸، سیستم مدیریت رضایتمندی مشتری ISO۱۰۰۰۴:۲۰۱۸، سیستم مدیریت شایستگی و توسعه کارکنان ISO۱۰۰۱۵:۲۰۱۹ و سیستم مدیریت ریسک ISO۳۱۰۰۰:۲۰۱۸ را بدون وجود ناهمخوانی با الزامات صادر کرد.

رضایتمندی و بهبود مستمر

مدیر سیستم و نوآوری بیمه کوثر با اعلام اینکه رضایتمندی ذی‌نفعان و بهبود مستمر، دستاورد پیاده‌سازی الزامات نام برده در بیمه کوثر بوده گفت: استقرار استاندارد‌های بین‌المللی می‌تواند از طریق آگاه کردن مدیران ارشد از نقاط قوت و ضعف سیستم فراهم گردد. وی با اشاره به همدلی و انسجام همه معاونان، مدیران و کارکنان بیمه کوثر در اجرای کار‌های گروهی گفت: به جهت اهتمام ویژه به تدوین و ارائه دقیق مستندات، مدارک و فرآیند‌ها از همه همکارانم قدردانی می‌کنم. امیدوارم با تداوم این همکاری مستمر، الزامات موجود در استاندارد‌های بین‌المللی به فرهنگ سازمانی مبدل گردد و با اجرای توصیه‌های بهبود گزارش ممیزی، شاهد افزایش نقاط قوت شرکت در این زمینه باشیم.

برچسب: استانداردبیمه کوثرجشنوارهکورش شرفشاهیگواهینامه ایزو
هنرسان

هنرسان

خبرهای مرتبط

پایه گذار و بنیانگذار تشریفات و گارد بانک ها در کشور

پایه گذار و بنیانگذار تشریفات و گارد بانک ها در کشور

توسط هنرسان
10 بهمن 1403
0

موسسات حفاظتی و مراقبتی به عنوان پلیس خصوصی در سراسر کشور مشغول به فعالیت هستند. یونس مجد در گفت وگو...

سفر تیم ملی فوتبال پیشکسوتان ایران به ویتنام

سفر تیم ملی فوتبال پیشکسوتان ایران به ویتنام

توسط هنرسان
14 شهریور 1403
0

سفر تیم ملی فوتبال پیشکسوتان ایران به ویتنام با اسپانسری بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان تهران به گزارش هنرسان...

نشست تخصصی تشکل یابی صنفی مدیریت شهری

نشست تخصصی تشکل یابی صنفی مدیریت شهری

توسط هنرسان
1 شهریور 1403
0

این نشست بسیار صمیمی که در مجمع فلاسفه ایران و به همت این مجمع و جناب مهندس اشکبوسی و خانم...

بدرفتاری های متعدد از مجموعه فرهنگی ورزشی شهید کشوری

بدرفتاری های متعدد از مجموعه فرهنگی ورزشی شهید کشوری

توسط هنرسان
31 مرداد 1403
0

از مجموعه فرهنگی ورزشی شهید کشوری انتظار بی فرهنگی نمی رود برخورد بد حراست و مدیر داخلی یک ورزشگاه فرهنگی...

پست بعدی
جلسه سیاست گزاری بنیاد کارافرینان گام دوم

جلسه سیاست گزاری بنیاد کارافرینان گام دوم

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =

هنرسان

خبرگزاری ما خود را متعهد به رعایت میثاق اخلاق حرفه‌ای خبرگزاری‌ها می‌داند.

طراحی و اجرا توسط: آریان وب

بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • بانک
  • بیمه
  • انرژی
  • فناوری
  • فرهنگی
  • هنری
  • ورزشی
  • سایر

طراحی و اجرا توسط: آریان وب