Writy.
  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • بانک
  • بیمه
  • انرژی
  • فناوری
  • فرهنگی
  • هنری
  • ورزشی
  • سایر
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
Writy.
  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • بانک
  • بیمه
  • انرژی
  • فناوری
  • فرهنگی
  • هنری
  • ورزشی
  • سایر
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
Writy.
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
مشتری مداری رمز حرکت به پرداخت ملت در مسیر موفقیت

مشتری مداری رمز حرکت به پرداخت ملت در مسیر موفقیت

هنرسان توسط هنرسان
30 آذر 1402
در سایر اخبار ویژه
0
Share on FacebookShare on Twitter

استفاده از روشهای متنوع و بکارگیری ظرفیت های تاثیرگذار باعث تحقق مشتری مداری و حرکت به پرداخت ملت در مسیر موفقیت شده است.

به گزارش هنرسان به نقل از پول نیوز، رقابت در عرصه‌های گوناگون اقتصادی به اندازه‌ای اهمیت دارد که باید با روش‌های گوناگون بدنبال جلب رضایت مشتری بود تا جذب بیشتری صورت پذیرد و بتوان در عرصه رقابت رتبه قابل قبولی بدست آورد. مشتری مداری به اندازه‌ای اهمیت دارد که در کلاس‌های اقتصاد و کارآفرینی دانشگاه‌ها تدریس می‌شود. مشتری مداری در بخش تولید و خدمات با روش‌های متفاوتی انجام می‌شود. در عرصه تولید قیمت مناسب، کیفیت بالا و خدمات پس از فروش اهمیت بسیاری دارد که از سوی بسیاری از شرکت‌های تولیدی به صورت گسترده صورت می‌گیرد.

شاید علاقه مند باشید

پایه گذار و بنیانگذار تشریفات و گارد بانک ها در کشور

پایه گذار و بنیانگذار تشریفات و گارد بانک ها در کشور

10 بهمن 1403
سفر تیم ملی فوتبال پیشکسوتان ایران به ویتنام

سفر تیم ملی فوتبال پیشکسوتان ایران به ویتنام

14 شهریور 1403

چالش شرکت‌های مالی

در عرصه خدمات چالش‌ها بسیار است و باید به روش‌های گوناگون بدنبال جلب و جذب مشتری بود. نیازشناسی در بخش خدمات اهمیت ویژه‌ای دارد و فعالان عرصه‌های گوناگون خدمات باید دایم بدنبال ارایه روش‌هایی باشند که بتواند خواسته‌های مشتریان را تامین کند. خدمات در بخش مالی با چالش‌های جدی تری رو به رو است. امکان سواستفاده بزرگترین چالش بخش مالی است به همین دلیل ارایه خدمات باید با دقت و ظرافت بالایی انجام شود. اما روش‌های دیگری نیز علاوه بر ارایه خدمات وجود دارد که باعث موفقیت بیشتر شرکت‌های خدماتی در عرصه مالی می‌شود.

جلب و جذب با جشنواره

یکی از روش‌هایی که می‌تواند به جلب و جذب مشتری منجر شود، برگزاری برنامه‌های انگیزشی است که جشنواره‌ها می‌تواند از مهمترین آن‌ها باشد. به همین دلیل شرکت به پرداخت ملت به پاس قدردانی و همراهی پذیرندگان پایانه فروشگاهی خود، تصمیم به برگزاری جشنواره بزرگی تحت عنوان ۱+۴۴ کرد. این جشنواره که با عنوان جشنواره ویژه پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی ۱+۴۴ در نظر گرفته شده، از تاریخ ۲۰ آذر تا ۳ بهمن در سراسرکشور طی ۴۴ روز برگزار می‌شود که پذیرندگان می‌توانند با تبدیل امتیازات خود به شانس قرعه کشی در اپلیکیشن سکه از جوایز ارزنده و نفیس به قید قرعه برخوردار گردند.

بالاترین اثربخشی

اقدامات انگیزیشی و تکریم مشتریان در کنار ارایه بهترین خدمات، باعث رونق به‌پرداخت ملت شده به نوعی که شرکت به‌پرداخت ملت در مهرماه امسال، بالاترین میزان شاخص «اثربخشی کارتخوان فروشگاهی» در میان شرکت‌های پرداخت الکترونیک را با عدد ۱.۹۲۲ رقم زد. این شرکت همچنین با کاهش سهم کارتخوان‌های فعال کم‌تراکنش خود به ۸.۳۳ درصد، بهترین عملکرد را در میان شرکت‌های پرداختی در مهرماه گذشته داشته است. بر اساس جدیدترین گزارش سامانه شاپرک، شرکت به‌پرداخت ملت علاوه بر این توفیقات، از بیشترین تعداد ترمینال تراکنش‌دار به ترمینال فعال با نسبت ۸۸.۱ درصد برخوردار بوده است.

کسب رتبه نخست

تاثیر دیگر توجه به مشتری باعث شد تا به‌پرداخت ملت در تداوم روند رشد و توسعه کمی و کیفی خود، موفق به کسب بالاترین رتبه‌ها در جذب مبالغ تراکنش در شبکه پرداخت کشور طی مهرماه امسال شود. شاپرک اعلام کرد؛ این شرکت در مهرماه سال جاری با تحقق سهم ۲۰.۳۶ درصدی از مبلغ تراکنش‌ها، بیشترین سهم در میان شرکت‌های PSP (پرداخت الکترونیک) کشور را به خود اختصاص داد. این دستاورد، حاصل رتبه نخست «به‌پرداخت ملت» در انواع کانال‌ها و ابزار پذیرش تراکنش شامل کارتخوان فروشگاهی، ابزار‌های اینترنتی و ابزار‌های موبایلی بوده است.

پردازش در اوج

به پرداخت ملت در مهرماه موفق شد ۱۸.۶ درصد از مبالغ تراکنش‌های کارتخوان فروشگاهی، ۲۸.۶۵ درصد از مبالغ تراکنش‌های اینترنتی و ۴۴.۷۹ درصد از مبالغ تراکنش‌های موبایلی را در شبکه پرداختی خود پردازش کرده و بالاترین درصد‌ها را در بین ۱۲ شرکت PSP از آن خود کند. گفتنی است؛ بالاترین سهم مبلغی تراکنش‌های خرید نیز در مهرماه ۱۴۰۲ با پوشش ۲۰.۴۵ درصدی به شرکت به‌پرداخت ملت تعلق داشته است.

صعود در رتبه‌بندی جهانی

اتفاق مبارک دیگری که در نتیجه تعامل به پرداخت با مشتریان رقم خورده، کسب رتبه سیزدهم جهانی است به نوعی که بر اساس تازه‌ترین گزارش نشریه بین‌المللی نیلسون‌ریپورت درخصوص عملکرد شرکت‌های برتر پرداخت الکترونیک (PSP) جهان در سال ۲۰۲۲، شرکت به‌پرداخت ملت با یک پله صعود افتخارآمیز نسبت به رده‌بندی سال ۲۰۲۱ رتبه سیزدهم دنیا را به خود اختصاص داد. این رتبه‌بندی نشان‌دهنده تغییرات مثبت و تحول کمی و کیفی در ارائه محصولات و خدمات شرکت به‌پرداخت ملت و عملکرد موفق و درخشان این شرکت است.

پخش مراسم آنلاین

نکته مهمی که در جشنواره ۱+۴۴ صورت می‌گیرد، پخش مراسم و قرعه کشی به صورت آنلاین در پلتفرم آپارات به پرداخت ملت و درج اسامی برندگان در وب سایت رسمی شرکت است. در این جشنواره به قید قرعه به برندگان جوایزی نفیس از جمله کمک هزینه خرید خودروی ۲۰۶، ربع سکه بهار آزادی، کنسول بازی پلی استیشن ۵ (PS۵)، گوشی تلفن همراه، کمک هزینه سفر و جوایز ارزنده دیگر اهدا می‌شود. البته پذیرندگان می‌توانند جهت مشاهده امتیازات خود، اپلیکیشن سکه را از طریق مارکت‌های معتبر نصب و اطلاعات تکمیلی را از طریق وب سایت رسمی شرکت مشاهده کنند.

برچسب: به پرداخت ملتجشنوارهخدماتکورش شرفشاهیمشتری مداری
هنرسان

هنرسان

خبرهای مرتبط

پایه گذار و بنیانگذار تشریفات و گارد بانک ها در کشور

پایه گذار و بنیانگذار تشریفات و گارد بانک ها در کشور

توسط هنرسان
10 بهمن 1403
0

موسسات حفاظتی و مراقبتی به عنوان پلیس خصوصی در سراسر کشور مشغول به فعالیت هستند. یونس مجد در گفت وگو...

سفر تیم ملی فوتبال پیشکسوتان ایران به ویتنام

سفر تیم ملی فوتبال پیشکسوتان ایران به ویتنام

توسط هنرسان
14 شهریور 1403
0

سفر تیم ملی فوتبال پیشکسوتان ایران به ویتنام با اسپانسری بنیاد توسعه کارآفرینی و تعاون استان تهران به گزارش هنرسان...

نشست تخصصی تشکل یابی صنفی مدیریت شهری

نشست تخصصی تشکل یابی صنفی مدیریت شهری

توسط هنرسان
1 شهریور 1403
0

این نشست بسیار صمیمی که در مجمع فلاسفه ایران و به همت این مجمع و جناب مهندس اشکبوسی و خانم...

بدرفتاری های متعدد از مجموعه فرهنگی ورزشی شهید کشوری

بدرفتاری های متعدد از مجموعه فرهنگی ورزشی شهید کشوری

توسط هنرسان
31 مرداد 1403
0

از مجموعه فرهنگی ورزشی شهید کشوری انتظار بی فرهنگی نمی رود برخورد بد حراست و مدیر داخلی یک ورزشگاه فرهنگی...

پست بعدی
اقدام موثر بانک سپه در شناسایی و کمک به نیازمندان واقعی

اقدام موثر بانک سپه در شناسایی و کمک به نیازمندان واقعی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =

هنرسان

خبرگزاری ما خود را متعهد به رعایت میثاق اخلاق حرفه‌ای خبرگزاری‌ها می‌داند.

طراحی و اجرا توسط: آریان وب

بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • صفحه نخست
  • اجتماعی
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • بانک
  • بیمه
  • انرژی
  • فناوری
  • فرهنگی
  • هنری
  • ورزشی
  • سایر

طراحی و اجرا توسط: آریان وب